Hermanus-Witte Haaien - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu Hermanus-Witte Haaien - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu

Hermanus-Witte Haaien

Door: Sebastian

Blijf op de hoogte en volg Sebastian

26 Maart 2010 | Zuid-Afrika, Hermanus

Hoi hoi hoi! Bedankt voor jullie leuke reacties! Gelukkig leef ik nog na het Great White Shark diving! Het was echt super en er is een film van gemaakt!
Je kunt ze onderwater zowat aanraken en zo eng als in Jaws zijn ze niet.
Hansie was onze skipper en we zaten op een boot van ongeveer 6-8 meter. Als je last hebt van zee-ziekte is echt af te raden er waren een aantal die geel aanliepen en alleen nog konden overgeven. Hansie parkeerde de boot vlakbij het bekende zee-honden Dyer-Island. Hier is echt een overbevolking van zee-honden (lekker hutje mutje op elkaar). Vrij snel werd de kooi geinstalleerd en mochten de eerste 5 mensen in hun wet-suit de kooi in. Ik zat in groep 3 (kon ik nog wat foto's van bovenaf nemen met die dikke tele-lens). Ze lokken de Witte-Haaien met een kop van een tonijn. En zodra er een witte haai is kun je onderwater duiken om ze van dichtbij te zien.
Dit is echt een kick, ze zijn ongeveer 3 meter - 3,5 meter. Foto's maken onder water is nog lastiger, omdat de adrenaline erg hoog is!
Om ongeveer 14:00 uur zijn we weer aangekomen in ons hostel, bekaf!
Matt en ik zijn nog wat gaan relaxen en lekker wat gaan eten.
Gister avond heeft Barry (een zuid afrikaan, mijn ipod gereset via zn oude computer en nu heb ik alleen een gaar nummer van brittney spears erop, omdat alle software eraf moest :(.
Goed, dat is niet zo heel erg.
Mattijs en ik reizen vandaag naar Kaapstad en vanuit daar gaan we met een 7 daagse tocht door Namibie en ik verwacht dan dat het internet was lastiger gaat worden, helemaal zambia/mozambique.

Ik heb nog 3 gb aan foto's maar die bewaar ik nog even voor thuis!
Groetjes!! xx

  • 27 Maart 2010 - 12:54

    Malissa:

    Wauww!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Hermanus

Sebastian

voor meer foto's: http://sebasjeh.nl.picturepush.com/

Actief sinds 30 Jan. 2010
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 13310

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

Georgie

02 Maart 2010 - 04 Mei 2010

South Africa

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Skieen

25 Oktober 2009 - 30 November -0001

Werken in Spanje

Landen bezocht: