zambia een andere wereld - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu zambia een andere wereld - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu

zambia een andere wereld

Door: sebas

Blijf op de hoogte en volg Sebastian

13 April 2010 | Zambia, Livingstone

Vandaag zijn we na 19 uur reizen in zambia aangekomen. We zijn vanaf windhoek met denacht bus gegaan. Ik heb lekker geslapen (foetus houding). Mijn billen en rug zijn erg stijf nu. Had al last van mn bil na ons uit de hand gelopen nachtzwemmen in etosha, waar ik veel bommetjes maakte met mattijs in het ondiepe zwembad :p.maargoed Na een makkelijke 7 weken reizen met aardig wat luxe en goeie voorzieningen is zambia echt een stuk armer. De grensovergang is een vervallen gebouwtje waar we 50 dollar moesten aftikken om het land binnen te komen. Je kunt hier alleen pinnen met visa en gelukkig heeft mat nog wat geld op zn visa staan. Ik zit op mn tel te typen dus hou t kort. We zijn van plan vrijdfag naar jo burg te vliegen om een visa aan te vraghen voor mozambique. Morgen gaan we naar de vicfalls. We moeten de komende dahen leven van kwadsja ofzoiets. Rare munt met veel nullen. 1 eu is 6400 kwsja. Voel me lekker rijk dus ;). Met mat en ik gaat t goed. We zijn nog niet ziek gheweest en hebben alle spullen nog, behalve petjes die weg zijn gewaait op de bergen. Mijn haar is lang en blond ik kan wel rasta vlechten in doen :p, we zijn al aardig bruin :D. Foto s komen pas in zuid afrika. We passen goed op elkaar en dan is veiligheid geen probleem. We zijn wel wat mensen tegen gekomen die zijn beroofd. Foto s van de steden zijn dan ook niet te maken. Wat dat betreft is NL heerlijk om gewoon alleen over straat te lopen. Xxx en tot over 3 week

  • 13 April 2010 - 22:13

    Jos:

    Tot over 3 weken! (K)

  • 14 April 2010 - 13:14

    Ruben:

    Fijn om te horen dat jullie elkaar nog hebben haha...

    Viel Spass in Zambia, ik neem aan dat de visa voor mozambique in orde komt.

    tot over 3 weken!!

    ps ik lees dat je nu lang haar hebt, heb je meteen ingeschreven bij Vindicat hahaha

  • 14 April 2010 - 16:15

    Erene:

    Wow Sebas, Lekker bruin en lang blond haar. Heb ik ook altijd graag gewild, maar helaas!!
    Lekker genieten! Tot gauw.
    Dikke X

  • 14 April 2010 - 16:33

    Malissa:

    he hoi!

    Fijn te horen dat het nog steeds goed gaat daar! Ben nog steeds best wel jaloers, maar wat gaat dat snel zeg als je over 3 weekjes alweer terug komt!
    Geniet er nog maar even van!

  • 16 April 2010 - 11:20

    Marian:

    Hé die Sebas.
    Wat maak jij wat mee zeg!
    Geweldige ervaring lijkt me.
    Mooie foto's ook.
    Geniet er lekker van en kom na afloop een keer op kantoor in levende lijve vertellen.
    Heel veel plezier nog daar!
    Groetjes,
    Marian

  • 16 April 2010 - 12:38

    Woot:

    Ik ben alvast pils aan het inslaan voor het WK hoor! Tot gauw!

  • 20 April 2010 - 16:38

    Agnes En Tekke:

    He Sebas,
    Wat een geweldige verhalen en prachtige foto's!!! WOW!! En nu bijna weer naar huis......Geniet nog even.
    Liefs Agnes en Tekke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zambia, Livingstone

Sebastian

voor meer foto's: http://sebasjeh.nl.picturepush.com/

Actief sinds 30 Jan. 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 13299

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

Georgie

02 Maart 2010 - 04 Mei 2010

South Africa

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Skieen

25 Oktober 2009 - 30 November -0001

Werken in Spanje

Landen bezocht: