Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sebastian Wind - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Sebasterd

Blijf op de hoogte en volg Sebastian

02 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Maandag is het zover 17 dagen naar Georgie!
Paspoort gefixt voor de komende 10 jaar, moest een halfjaar geldig zijn.
Route zo goed als uitgestippeld. Het land is iets wat groter als Nederland.
Alleen is het wegennet beroerd. Eerste hostel is geboekt in Tibilsi en als het allemaal goed verloopt worden we maandag na onze vliegreis opgehaald door Maia. Erg vriendelijke mail gehad van haar in zowel het Engels als in de Georgische taal (is niet te lezen).
Het weer is rond de 20 graden maar schommelt erg naar boven en naar beneden. Beetje cloudy soms sunny en windy.
We gaan betalen met de Lari (2,20 is 1 euro)
Hostels kosten rondom de 10-15 euro per nacht. Taxi's zijn erg goedkoop net als eten/drinken.
Bellen kunnen we doen door te skypen, aangezien T-Mobile bereik wat beroerd lijkt daar. Het tijdsverschil is +2 uur. We vliegen dus naar de toekomst.
Bij wif/internet houd ik jullie op de hoogte.
Ik ben benieuwd! Groetjes!

• 02 Oktober 2014 - 19:47

Tekke En Agnes Hooghiem:

Heyy lieve Sebas,
    Wij wensen jou een prachtige mooie tijd!
    Geniet met volle teugen..
    Take care,

Liefs,
    Tekke en Agnes

• 04 Oktober 2014 - 10:34

Ijtse Hummel:

He Sebastiaan, kijk uit voor Georgiërs he, die heb je daar nogal veel. maar heel veel plezier.